Friday, November 23, 2007

Niet gelukt

Het is weer niet gelukt deze maand. Nu weet ik dat ik weetikveelwie op mijn knietjes mag danken voor mijn R die mooi is en gezond en lief etc etc, maar ik wil nog meer mooi en gezond en lief in huis. En geduld is een mooie deugd die ik spijtig genoeg niet bezit... Maar ja het is nog maar maand drie, dus statistisch gezien zitten we nog goed. Wat niet wegneemt dat ik toch een klein beetje verdrietig ben. Waar is den tijd dat ik een twintig jarige slordige pilgebruikster was die een gat in de lucht sprong als tante Roos voor de deur stond...

2 comments:

Katrien & Arthur said...

Niet leuk, hé ...

Ik moet nog tot donderdag of vrijdag wachten om te testen, maar ik heb schrik dat er voor die tijd een ongewenste Tante op bezoek komt ...

Och ja, nu heb je nog een goede reden om extra te proberen ;-)

Karin Kustermans said...

Bij ons tweede ventje duurde het wachten ook lang, wel een half jaar, en ik herken zo je gevoelens... Ik duim mee voor héél mooi nieuws volgende maand!