Thursday, October 25, 2007

De gevolgen van 20kg minder

Elke morgen ga ik R afzetten aan de kribbe, met de fiets. Reeds geruime tijd is men aan het werken aan de straat van de kribbe. Ik zet R af en rij richting werk. Opeens roept een van de werklui 'Hela'. Ik schrik en stop, want ik denk dat ik misschien ergens rij waar het niet mag (het ligt er helemaal open). Bleek dat hij gewoon dag wou zeggen. Wat 20kg minder, een rokje en nieuwe botten allemaal vermag... Dat had een jaar geleden niet waar geweest. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat hij waarschijnlijk niet erg kieskeurig was, want dat er nog 12 kilo af moet, maar een opkikker is het natuurlijk wel.

1 comment:

Anonymous said...

LOL, zeg, ik ben een paar weken geleden bijna identiek hetzelfde tegengekomen, maar dan met de mannen van de vuilkar. Plezant, he ;-)