Wednesday, January 2, 2008

Stokske

Allee ik heb het ook vlaggen. Van de Lady in Black kreeg ik een stokske. Ik zal er direct eens aan beginnen sie:

Wat wilde jij later worden toen je nog een kind was?
bioloog.

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
Heu, eerst germanist, dan iets met computers en nu iets met ethiek.

Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Maakte niet uit zolang ik maar lang haar had en geen bril.

Hoe zie je er nu uit?
Middellang haar, en nog steeds 9 kg te dik. En een bril : -)

Hoe zag de man van je dromen eruit als puber?
Groot, donker type met een stoppelbaard.

En wat is het in het echte leven geworden?
1m79, zwart haar met een baard.

Hoeveel kinderen wilde je later, en op welke leeftijd?
Geen of hoogstens één op mijn dertigste.

Wat is het uiteindelijk geworden, of wat zal het wellicht worden?
Mijn hart zegt vijf, maar mijn biologische klok vreest dat dat niet meer gaat lukken.
Dus we mikken op drie.
R is geboren toen ik nog 30 was.

Wat was als kind je lievelingseten, en wat lustte je totaal niet?
Ik lustte feitelijk alles, behalve plat water en melk. Ironisch genoeg de enige dingen die mijn R te drinken krijgt :-) Van honing op de boterham ben ik ook niet zot.

Lust je dat nu nog niet, of heb je andere favorieten?
Ik drink nog het liefste spuitwater en drink ook geen melk 'puur'. Wat ik echt niet graag lust is falafel.

Ik geef het stokje door aan Mevr Paasei, Wakeup en Lies.

No comments: