Friday, September 7, 2007

Condooms

In de gebouwen van UNESCO in Parijs, waar ik dinsdag en woensdag op een vergadering was, hangen condoomautomaten in de vrouwentoiletten. Dat vond ik erg raar. Maandverband en tampons, OK, dat begrijp ik maar condooms? Wie zijn die vrouwen die bij UNESCO naar het toilet gaan en denken, o sie dat heb ik nu nog vandoen? UNESCO is gelegen in een wijk die rijkelijk voorzien is van winkels en apothekers, dus ik denk niet dat er een grote schaarste is aan voorbehoedsmiddelen. In mijn verbeelding spelen zich wilde taferelen af in de gebouwen van UNESCO. Wat een respectabele organisatie is overdag ontpopt zich misschien 's avonds tot gigantisch bordeel.
Enfin, ik legde het vraagstuk voor aan Toekomstige, en die vond het helemaal niet raar. Volgens hem is het gewoon om het goede voorbeeld te stellen.

No comments: