Saturday, September 15, 2007

Gestalkt door Caroline Gennez

Enkele jaren geleden stond Caroline Gennez in de Humo met mijn oorbellen aan (lange met een bol onderaan, van Twice as Nice). Onlangs kwam ze op TV met mijn andere oorbellen aan (zilveren Kreoolse, ook van Twice as Nice). Nu schrijft Tom Naegels in De Standaard in zijn messcherpe analyze van cat fights dat ze afgevallen is.
Hierop zei mijn D: die achtervolgt u! Ge wordt gestalkt door Caroline Gennez! Een copycat. Of ze is mijn evenbeeld ofzo. Of gewoon iemand met zeer goede smaak, wie zal het zeggen.

4 comments:

Signé said...

Hihi, pas op dat je niet voor laster en eerroof wordt aangevallen, nu.

Anonymous said...

en uw neus?
ze heeft in ieder geval nog niet de blefteraf ogen getrokken!

Anonymous said...

sorry rommpje dat komt ervan om veel dingen tegelijk te doen , ik bedoelde, plak de blefteraf ogen op u!!! (en die ogen zijn natuurlijk van cracotte)

Anonymous said...

Well said.