Monday, August 20, 2007

Vermoeidheid

De letters dansen voor mijn ogen
Woorden worden verkeerd gelezen
Ik herinner me mijn eigen verjaardag niet meer
Twee kilo eraf op een week
Ik val in slaap en mis de clue van Silent Witness

(zelf aan te vullen door ervaringsdeskundigen)

Alledrie hebben we de laatste twee weken elk uur van de nacht gezien met dank aan vier tanden die besloten hebben ongeveer tegelijkertijd door te breken in de mond van R. Drie zijn alvast doorgekomen, de laatste staat nu al een paar dagen op uitbarsten. Slapeloze nachten en marathonsessies borstvoeding zijn het gevolg. Bekertje warme melk voor het slapengaan, Teejel gesmeerd op de boosdoener, het zijn lapmiddelen met maar miniem resultaat. We troosten ons met de gedachte dat het tijdelijk is en tijd ook hier waarschijnlijk raad en slaap brengt. Maar op dit moment zouden we allemaal duizend jaar willen slapen.

2 comments:

Anonymous said...

Geef R. eens een stuk appel om op te bijten, met wat geluk bijt hij zijn tand er door en ben je verlost van de miserie (heeft bij ons een keer gewerkt, maar ook maar 1 keer :-/)

Tasja said...

Innige deelneming :(
Het was hier deze nacht ook van dag... zucht...