Monday, June 25, 2007

6 kilo...

Is er af... Juist op tijd, want toen ik vorige week dik tegen mijn goesting én met koppijn mijn oefeningskes aan het doen was in de BodyStyling was ik mijzelf al serieus aan het afvragen hoelang dit nog moest duren... Op sommige momenten gaat het gewoon heel erg traag vooruit... De passessie voor dat trouwkleed was ook al een helse confrontatie met mijzelf, en een van de (paradoxale) wetmatigheden van een dieet voor mij is dat hoe minder je er zelf van merkt hoe moeilijker het vol te houden is.
Maar 6 kg op vijf weken is toch al flink! BMI 25 ik kom eraan!

4 comments:

Unknown said...

amai goed hé zeg, welk dieet doet ge?

Kristien said...

Bedankt! Ik doe bodystyling en voor de rest volg ik gewoon een beetje mijn verstand: 2 liter water per dag. 's morgens twee boterhammen, om 10 uur een appel, 's middages twee boterhammen, in de namiddag een 'dieetreep' en 's avonds gewoon avondmaal. Niet snoepen voor de rest en na zes uur niet meer eten. Ik volg geen crash dieet want ik geef nog borstvoeding en dan mag dat niet...

Candy in Wonderland said...

Wauw, 6 kg op 5 weken, daar teken ik voor! Hier gaat het niet zo snel, maar hè, er is al wat af, dus ik doe verder!

Anonymous said...

Chapeau, doe zo voort, maar niet te lang hé of er blijft niets van u over ;-)