Friday, June 22, 2007

Een Echt Trouwkleed

Ik ben dus mijn trouwkleed gaan kopen. Onder de middag tijdens mijn lunchpauze. Geen gezever, het moet rap gedaan zijn. Ik had gedacht iets suitekledij-achtigs te kopen, maar dat ging niet meer. Alles wat er hing was einde reeks en kon niet meer in mijn maat besteld worden... De verkoopster vroeg of ik toch eventueel niet eens naar de 'echte' trouwjurken wou kijken, het was ten slotte mijn trouw, en daar hoort dat toch bij nietwaar? Ik ging akkoord, maar zei erbij dat het absoluut niet in het wit mocht zijn. De verkoopster vertelde mij dat ze vaak vrouwen in de zaak kreeg die niet in het wit mochten trouwen van hun ouders omdat ze geen maagd meer waren. Een ?!? is hier wel op zijn plaats. Ik vind van mijzelf dat ik niet met wit sta, ik draag dat nooit en ben niet van plan daarmee te beginnen op mijn trouw, maagd of niet dat laat ik in het midden... Enfin, er was een rechte lange rok en een topje die ze in het rood ook konden leveren, en dat eigenlijk wel mooi was. De maten zijn opgenomen en over acht weken mag ik het definitief gaan passen.

4 comments:

Mme Zsazsa said...

Een wilde gok ... maar volgens mij ben je geen maagd meer.
Just, just????

MorganMagic said...

wauw! een foto mag getoond worden binnen diezelfde aantal weken!

Kristien said...

En we hebben een winnaar ;-)

Anonymous said...

maar alee, iedereen weet toch, als ge geen maagd meer bent, dan trouw je in gebroken wit